26 september 2012

XXL

Ja ni, jag är nog lite galen. Imorse gick jag upp kl 05 för att lite snabbt fixa iordning mig och åka till Linköping för att vara på plats när XXL öppnade (kläder och prylar för sport och fritid). Jag var inte ensam kan jag lova. Men jag var glad att jag var där så pass tidigt för kön växte och växte och när jag hade handlat färdigt stod det fortfarande folk i en lång kö utanför.

I alla fall hade de väldigt mycket bra varor och jag hittade allt jag hade prickat för i reklambladet som kom häromdagen. Det var förstås bra, men ekonomiskt sett inte jättebra... En del var kanske mer begär än behov, t ex de svarta Lundhagsbyxorna, men de är ju så underbart sköna. Och fina dessutom:). Jag hade några beställningar också som jag inhandlade så det är bara att hoppas på att även de blev bra.

Äventyret var ganska snabbt avklarat så sedan åkte jag hem och tog med hundarna till skogen. Det gäller att passa på när det är uppehållsväder. Sedan vidare för att äta lunch med min syster och kusin. Vi planerar lite grand för farmors 90-årsdag. Dessutom handlade jag presenter till svågerns son som vi ska på kalas till ikväll.

Måste bara visa att Elvira inte har övergett Theo helt för Winnas skull. Puddelutterna myser tillsammans.

3 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Nu blev det äntligen ett par Lundhags för mig oxå, men jag tog de två färgade, hade svårt att bestämma mig ;) Ett par skor och lite annat ramlade oxå ner i korgen!

Maria sa...

Inte svårt att hitta fina grejor där inte:)

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.