20 augusti 2012

Tränings- och tvkväll

Idag var det inskrivning till höstens kurser på Bruksa. Jag ska inte hålla någon kurs så jag behövde inte engagera mig så hårt den här gången. Känns skönt. Det räcker så bra ändå nu när jag ska plugga också. Jag var i alla fall på klubben för att träna lite. Vi fortsatte på temat fart och självförtroende. Den här gången med en lång serpentin. Både Elvira och Winna var taggade och gick fint. Theo fick också springa lite såklart.

Under sommaren har jag knappt tittat något på tv men nu drar tv-säsongen igång:). Idag började en ny omgång av Robinson och sedan en kultserie som man såklart måste se, nämligen Dallas!

Sonen och dottern började jobba respektive började gymnasiet idag och båda hade tid hos tandläkaren angående deras tandställningar. Sonen kan nu börja räkna ner tills det äntligen är dags att ta bort alltihop. Den 21 november blir det. Snacka om att han längtar. Efter det planerar han en längre resa till Nya Zeeland. Det längtar inte jag till:).

Inga kommentarer: