10 augusti 2012

Mysig lunch...

Att gå till Färgargården på lunchen kan vara väldigt mysigt. Och den här lunchen började bra. Jag och min kollega beställde varsin våffla och sedan satte vi oss ute och väntade. Plötsligt började det droppa så smått. Sedan mer och mer. Tusan också, det skulle inte regna idag. Det blev att sätta sig inomhus. Inte alls särskilt mysigt:(.

Efter jobbet gick jag och hundarna en skogspromenad medan sambon åkte och handlade. Hemgjord pizza stod på menyn enligt önskemål från dottern. Alla fyra åt tillsammans för ovanlighetens skull. Det var mysigt. Medan familjen fortsatte kvällen med OS badade och blåste jag Elvira. Hon har sett ut som kriget efter allt regnande. Men imorgon åker vi till Jönköping för att köra FYRA lopp. Då är det roligt om hon ser lite skaplig ut. Ska bli jättekul förutom att jag måste gå upp strax före fem.

Inga kommentarer: