10 juli 2012

Borta bra...

...men hemma bäst. Det är jätteroligt att vara iväg och tävla och vi har haft det toppen och bott hos Pias fantastiskt trevliga vänner. Men det är ändå jätteskönt att vara hemma.

Den här dagen bjöd på två diskade lopp för mig och Elvira. Faan vad dålig jag är:(. Även om jag naturligtvis är jättenöjd med vissa delar av våra lopp så blir jag lite ledsen när jag inte kan hålla ihop hela vägen och när jag gång på gång får klart för mig hur mycket brister det finns i vår kompetens. Jag måste träna mera och framförallt mera fokuserat på rätt saker.

Pia och Winna gjorde ett jättefint lopp som ledde till en fjärde pinne i hoppklass 1. I agilityloppet gick det sämre. Faktiskt blev det disk. Vet inte vad som tog åt den lilla tjejen. Hon flög först av gungan och blev sedan stillastående ett par gånger på banan. Konstigt. Men man kan ju inte lyckas med allt hela tiden:). Fyra pinnar under de här tre dagarna är verkligen fantastiskt. Egentligen skulle hon kunna flytta upp i hopptvåan, men det får vänta ett tag. Hon behöver bygga fart och självförtroende.

Håller på att ladda upp alla filmer men det tar en jädra tid. Kommer imorgon.

Inga kommentarer: