12 juli 2012

Antagen

Har varit på Ikea i Linköping och köpt en Billy-bokhylla med dörrar till dottern. Några andra småsaker slank visst också med. Biltema fick påhälsning för inköp av olja till bilen. Dessutom köpte dottern skor och jag ett par gummistövlar. Bra att ha med tanke på det ostadiga vädret. Hade tänkt åka till klubben och träna en sväng men då plötsligt började det hagla helt galet mycket, och åska dessutom. Fick ingen träningslust alls faktiskt. Slöade med en bok istället och det var inte fel det heller. Har förresten fått besked att jag blivit antagen till två kurser jag sökt till hösten. Tänkte eventuellt plugga lite på kvartsfart. Frågan är bara vilken kurs jag ska välja? Projektledning eller grafisk design för webben. Det lutar nog åt projektledning tror jag.

Inga kommentarer: