17 juni 2012

Den där gamen och SM

Alltså, är hon lite knasig eller? :) Winna är gamigare än Theo till och med. Tränger sig fram när det ska ätas, är alltid först färdig, och ligger till och med och slickar matskålarna ifall det kanske eventuellt skulle finnas någon smula kvar. Jo, hon får mat, jag lovar:).

Idag skulle vi ha åkt till en hundkompis land och promenerat och fikat på förmiddagen. Inte så kul då att återigen vakna till spöregn. Och nu menar jag verkligen spöregn. Det var bara att ställa in. Så tråkigt. Framåt middagstid klarnade det upp så då hade det passat bättre men vi skulle till styvfar och äta middag med familjen (vilket så klart var gott och trevligt). Istället för promenad fastnade jag vid datorn och kollade de individuella finalerna i agility-SM. Å, vad det var spännande och å vad jag vill vara med. Vi måste bli bättre både individuellt och med laget så vi få lite sm-pinnar. SM 2013, jag vill!!!!

Inga kommentarer: