19 januari 2012

Hemfärd

Säljkursen är över och nu jäklar ska här säljas.... :) Var kursen bra då? Ja, jag har inte riktigt hunnit reflektera ännu, men den kändes helt ok. Jag har förstås hur mycket som helst kvar att lära men en liten fingervisning har jag i alla fall fått och jag har framförallt påbörjat min inledning/ingång i säljsamtalen.

Efter kursen träffade jag vännen Maria som just nu pluggar i Stockholm. Mysigt att bara hinna ses en stund, strosa runt, fika och prata. Får hoppas på flera Stockholmsuppdrag så vi får chans att ses igen.

Nu ska det bli skönt att komma hem för jag känner mig rätt trött. Det tar på krafterna att gå upp 04.40 två dagar i rad, resa och vara uppmärksam på utbildning. Passar perfekt att vara ledig imorgon. Fast jag har såklart rätt mycket att styra med hemma också. Sambon fyller år på lördag men ska firas imorgon kväll = städa och fixa något att bjuda på. Behöver också köpa present till 40-åring som ska firas på lördag och aktivera hundarna lite.

Inga kommentarer: