20 januari 2012

Ledig, prommis, kalas och Winna

Vaknade av ett sms med en fråga om jag ville med på promenad. Det passade perfekt för hundarna behövde verkligen göra något roligt idag. Jag, Pia och Annnika och alla hundar träffades i Vrinnevi. Där har jag inte varit på väldigt, väldigt länge. Det är mycket fler människor där än i skogarna runt Söderköping, men vi gick ett mindre välanvänt spår. Jätteskönt.

Vi passade också på att titta på utsikten från Vrinnevibacken. Tänk att jag åkte längdskidorn nerför den backen när jag var liten. Fattar inte att jag vågade.

Fick med mig Winna hem. Har lovat att ta hand om henne under helgen när Pia ska på kuligheter utan hund. Finaste lilla Winna, vad vi gillar henne. Elvira gillar henne också lite extra mycket just nu. Det blir trekant för hundarna. Theo försöker sätta på Elvira och Elvira försöker sätta på Winna.


Winna gillar Elvira också som synes.

Har också firat sambon som fyller år imorgon. Min släkt kom hit och eftersom min brors familj alltid äter tacos på fredagar var valet lätt när vi skulle bestämma vad vi skulle äta:).

Inga kommentarer: