28 januari 2012

Ångestfylld

Vaknade tidigt med ångest i magen. Usch, det vill man inte ha. Anledningen till det var att jag drömde att jag var hos tandläkaren. Och inte min vanliga tandläkare utan någon annan. I verkligheten har jag en tandläkartid inbokad nästa måndag och jag har verkligen ångest för att gå dit för jag är livrädd för tandläkaren. Jag vet inte varför, men så är det. Otäckare än vanligt känns det för jag tror jag måste rotfylla en tand. Det är något fel under en gammal lagning och jag kan liksom inte tugga på den sidan.

I vilket fall som helst vill jag inte ha ångest för det redan. Det kommer jag att ha nästa helg men den här veckan får jag försöka slå undan tankarna på det. Kan tillägga att jag somnade om sedan så det blev en skön sovmorgon i alla fall.

Inga kommentarer: