27 januari 2012

Ääääääntligen fredag

Det är sååååååå skönt att det är fredag. De nya arbetsuppgifterna jag har, läs sälj, gör att jag uppskattar mina lediga dagar ännu mer än tidigare. Fredag firar vi med semlor. Fast först blev det 5 km löpning för sambon medan jag och hundarna gick 2,5an. Mötte ingen annan i spåret. Vad konstigt, såhär en fredagkväll i mörkret:).

En av mina chefer har kommit in på ett par högskolekurser. Han ska läsa dem på kvartsfart samtidigt som han jobbar. Det tillsammans med säljkursen jag gick nyss har gjort mig inspirerad att plugga lite. Kollar nu om jag kan hitta någon kurs som känns rolig. Frågan är bara vad det ska vara inom för område. Kanske något åt det beteendevetenskapliga hållet...

2 kommentarer:

Linda, Inez, Drömma sa...

Man mår så bra av att plugga tycker jag, upprymd å duktig känner man sig.
Jag funderar lite på pedagogiskt ledardskap till hösten...

Maria sa...

Det låter spännande:)