13 december 2011

Sugen på sällskap

När jag kom hem från jobbet och skulle gå ut med hundarna var jag sugen på lite sällskap. Kollade med Pia och hon ville gärna följa med till skogen trots att det hade börjat regna lite smått. Vi trodde båda två att det skulle avta ganska snabbt. Pia hade pannlampa och jag en vanlig ficklampa. Mina hundar hade lampor i halsbanden så jag skulle se dem. Och ut i regnet och mörkret gick vi. Det funkade riktigt bra. Men inte slutade det regna. Snarare tvärt om. Det gjorde inget. Vi hade trevligt i alla fall. Nästa gång ska jag dock se till att ha med egen (sambons) pannlampa.

Dagens outfit - 13 december

Theo i regntäcke från Rusta. Billigt men toppenbra. Mjukt och smidigt med tunnt fleecefoder. Jättebra när man inte vill ha ett supertjockt täcke. Funkade utmärkt idag i ruskvädret.

Inga kommentarer: