21 december 2011

Knäckdags

Jag tror faktiskt att jag är klar med inköpen av julklappar! Nu kvarstår bara inslagning av dem. Det brukar ta lite tid men är ganska roligt. Dottern tycker också det är kul så jag får en hel del hjälp av henne. Sambon och sonen är kanske inte riktigt lika entusiastiska...
Knäck har vi också gjort. Jag känner mig riktigt pysslig:).

På jobbet har vi testat den nya Aladdin-chokladen. Enbart mörk choklad. Den var inte särskilt god så den kommer inte att köpas någon mera gång.


Måste ju skriva om vår gran också. Vi tog in den i söndags och vattnade den självklart. Den har dock inte druckit en endaste liten droppe sedan dess. Det lär inte dröja många dagar innan barren och pynten börjar ramla av:).

Dagens outfit - 21 december

Ännu ett ÖB-täcke. Blått den här gången. Välanvänt och modifierat för att passa Lilleman.

Inga kommentarer: