23 december 2011

Dan före dopparedan

Eftersom jag inte vaknade förrän vid 12-tiden har dagen gått i rasande fart. Theo har återhämtat sig och verkar nu må helt ok. Han har fri tillgång till vatten igen, men har bara ätit ris än så länge.

Det är lite sorgligt att snön har smält bort idag. Det var ju så fint att det hade kommit lite och det ökade förstås på julstämningen.

Julklapparna är nu inslagna och ligger i drivor under granen. Vi har just fikat och sitter och slappar lite framför TV:n. Jag skulle gärna sitta kvar men ingen av hundarna är badad så det är bara att resa på sig och ta tag i den ena i alla fall.

Dagens outfit - 23 december

Theo i det absolut dyraste täcket i samlingen. Det är av märket Obtrack och priset på ett nytt är den ofattbara summan 775:-. Jag har köpt det begagnat av en vän så jag har INTE betalat så mycket. Det är jag glad för, för visserligen är passformen suverän, men annars tycker jag inte det är speciellt mycket bättre än något annat.

1 kommentar:

Carina & CO sa...

En stor julkram till min favopudel Theo... jag blev så orolig för dig.
Du får en extra "gotta" när vi syns nästa gång.