10 september 2011

Söderköpings gästabud

Min karriär som hundfrisör skulle nog bli kort om jag skulle försöka mig på någon sådan. Idag hjälpte jag en vän att försöka få ordning hennes hunds frilla efter att hon klippt bort ett antal rejäla tovor på den. Det blev inte så jättesnyggt. Att klippa min egna hundar är en sak men att klippa en Powder Puff är något helt annat. Svårt var det. Men det växer väl ut vartefter.

I Söderköping är det medeltidsdagar den här helgen. Roligt att det är fint väder för det lockar en hel del besökare. Vi passade på att kolla lite nu på kvällen. Det är mysigt med alla eldar och alla människor överallt. Tittade på eldshowen också. De är väldigt duktiga och det var jättefint. Kanske lite långdraget enligt min mening.
Nu har jag packat bilen inför morgondagens resa till Oskarshamn.

1 kommentar:

Camilla sa...

Jack o jag är jättenöjda!!! <3