30 augusti 2011

Kvällis i skogen

Efter att ha ätit en riktigt god middag (kycklingwok) fick jag med mig sambon och hundarna till skogen. Det var lugnt och skönt men mörkret började krypa på. Det blir ganska mysigt ljus när det skymmer och jag försökte fånga det på bild men lyckades naturligtvis inte. Jag älskar att gå med hundarna i skogen för de är så lyckliga och glada där. Hoppar och skuttar, springer och nosar och bara gillar livet. Jag vet att jag har skrivit det förut men så är det och jag kommer säkert skriva det igen för det gör mig så glad. Det får tråkiga saker att suddas ut från hjärnan. I alla fall för en stund.


Och sedan en bild från en kväll i Kroatien. Det känns som om det var jättelänge sedan vi var där. Jag saknar semesterlivet där. Längtar tillbaka.

1 kommentar:

Linda, Inez å Drömma sa...

Det där vackraste och underbaraste kvällsljuset..undrar om man någonsin får det att fastna på bild!?