21 juli 2011

Huset där vi bor

Vi bor på lantgård. Islandshästar, hundar och katter har jag sett hittills. Ebba ville döda katterna som gärna ville komma in till oss...

Jag måste förstås rapportera om lagloppet också. Banan var trevlig men innehöll några små klurigheter. Sofia startade med Zeke och nollade. Ebba och jag gick ut som tvåa och jag ville så gärna att det skulle gå bra. Vi startade fint och jag höll i henne stenhårt och skickade henne sedan rakt in i fel hinder... Suck, vad trött jag blev på mig själv. Sedan var det Emökes tur. Tack vare en tursam räddning blev det ännu ett nollat lopp. Bara Sofia och Ilex kvar. Skulle de klara pressen? Starten gick fint och även resten av loppet. Tjoho, det blev ytterligare en nolla. Hur långt skulle det räcka? Jo, ända fram till förstaplatsen! Team Relax vann och tog en SM-pinne. Grattis!

Synd att inte mina lagkamrater var här så vi också kunde ha startat.

Inga kommentarer: