27 juni 2011

Måndag

Började dagen med att se till att dottern kom iväg ordentligt på sin cykelsemester. Hon var inte jättesugen men jag tror de har haft en bra dag. De hade visst badat vid Stegeborg. Kallt! På jobbet är det ganska tråkigt framöver. Jag är ensam tisdag och onsdag den här veckan och hela nästa vecka. Sedan blir det semester även för mig.

Måndagsträning blev det i alla fall. Roligt. Både agility och rallylydnad även denna vecka. Rallygänget ska visst fortsätta träna på måndagar så det är perfekt för då kommer jag mig för med den träningen. Om jag tränar seriöst kanske Theo och jag kan starta i någon tävling framöver. Det vore kanonkul. Synd bara att man måste ha koppel på i lägsta klassen. Jag tycker det är mycket svårare då.

Sambon har blivit förkyld. Jag vill absolut inte bli smittad. Vill vara frisk och kry under helgens tävlingar. Provade förresten mina nya agilityskor idag. De känns jättebra. Både sköna och med bra grepp. Hoppas de funkar lika bra när det är blött ute.

2 kommentarer:

Ann sa...

Jag missade träningen =( var på kalas för svärmor ist...

Maria sa...

Saknade dig!