13 april 2011

Kurs

Sådär, då var första kurstillfället på fortsättningskursen avklarad. 12 deltagare kändes mycket, men de var fantastiskt duktiga. Själv kände jag mig mest rörig. Carina kunde inte vara med idag vilket gjorde att jag glömde typ hälften av det jag skulle säga, och det jag sa blev ganska vimsigt. Får försöka styra upp det lite bättre till nästa gång. Tro nu inte att jag var ensam med 12 deltagare för det var jag inte. Sandra ställde upp för Carina och Annika var med som hjälpinstruktör. Tack och lov för dem:). Det roligaste med den här kursen är att i princip alla har som målsättning att komma igång och tävla (och en del har redan börjat). Tänk vad mycket Söderköpingsekipage vi ska se på tävlingsbanorna framöver.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad roligt med fler tävlingsekipage!!!
Lotta

Ann sa...

Haha ja i mängd ekipage kommer vi sopa banan och när vi är fulllärda efter kursen får alla huka sig !! ;)
Tack för första tillfället! fast det var många....