14 april 2011

Stockholmstrakten

Var på kundbesök idag igen. Den här gången i Stockholmstrakten. Skulle vara där kl 12 och kom iväg lite sent från jobbet. Åkte förstås fel, trots gps:en så någon lunch blev det inte tal om. Hade en föraning om att det kunde bli på det viset så jag hade tagit med mig två bananer så jag inte skulle gå under. På hemvägen var det köer tíll tusen. Jag var naturligtvis på fel sida om stan så det var bara att snigla sig igenom Essingeleden. Stannade i Södertälje för att äta på McDonalds. Jag var galet hungrig. Behövde vara hemma till 18.30 för att hinna på dotterns Musikcafé i skolan så jag kände mig lite stressad. Klev in i aulan kl 18.31 så jag hann precis. Hon var jätteduktig. Spelade piano och sjöng. Har filmat såklart, men inte hunnit ladda upp filmerna ännu. Kommer imorgon. Var tvungen att jobba lite hemma för att förbereda morgondagens utbildning. Nu vill jag bara sova. Trött, trött, trött.

Inga kommentarer: