6 februari 2011

Klippt slut

Min kropp är totalt utmattad, klippt slut och orkeslös. Var på ett step up-pass på Träningsverket. Det var så sjukt kul. Blev enormt peppad att fortsätta träna. Nu kommer jag ihåg precis hur kul jag egentligen tycker det är, när jag gör sånt jag verkligen gillar. Så himla mycket roligare än att ge mig ut och springa eller nåt.

Åkte hem och duschade och sedan kunde jag inte låta bli att åka till Djurtorp med hundarna för att träna lite. Kan väl säga att benen inte riktigt ville springa lika fort som hjärnan ville men vi sprang så mycket vi orkade. Elvira var skuttig i början men sedan hjäpte Carina till med godisskål i slutet och då fick vi till det jättefint. Precis så som man kan önska att det skulle vara varje gång. Theo fick köra lite lydnad och trix och sedan avsluta med två varv på banan utan bommar. Så glad och lycklig. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla Wallander.

1 kommentar:

Carina & Kajsa sa...

Hon gick riktigt bra... jag hjälper dig på onsdag när vi är och tränar!!!