27 februari 2011

Hon är hemma

Nu är hon hemma igen, min efterlängtade dotter. Efter en hel vecka borta. Skönt tycker jag och det tycker även hon. Fast hon har nog längtat mera efter sin säng än hon har längtat efter mig förstås:).

Var på stan med mamma idag. Eller på Maxi rättare sagt. Handlade inget speciellt men hade en mysig dag. Fikade lite på Lindahls också. På kvällen blev det agilityträning i Djurtorp. Det var efterlängtat. Nästan lika mycket som dottern. Hundarna har ju haft gräsligt tråkigt nu när jag har varit sjuk så de behövde verkligen något att göra. Elvira gick som ett spjut.

Fick prova att köra havanaisen Uno också. Vi behövde träna lite inför helgen då jag ska få äran att köra ett lopp med honom eftersom matten har ont i foten. Han är lite mera självständig än Elvira så han undrade vad jag ville egentligen när jag övertydligt försökte visa vart vi skulle. Jag var helt klart störande för honom. Får försöka ge honom mera space nästa gång och inte vifta med händerna mitt framför nosen. Snodde en bild från Unos hemsida. Där kan ni läsa mera om honom och hans äventyr.

Inga kommentarer: