19 februari 2011

Dalom

Vad tusan är Dalom? Det kan man undra. Men jag kan berätta:). Jag har ju blivit lite rubbad på sistone och ängar massa tid åt att leta porslin på nätet. Förutom mitt eget Spisa Ribb så har jag hittat ett porslin från Rörstrand som min stackars son kommer få ha när han flyttar hemifrån. Vi plockade ju ihop en hel del från min mormor men precis som det brukar vara så fattades en del delar och nu köper jag in mig på det. Ett jättebra porslin, kanske inte så coolt, men det duger nog åt honom. Det här har helt klart inte fått någon kultstatus ännu, vilket märks på priset, men vänta bara...:).
















Mello den här veckan var lite bättre än förra veckan, tycker jag. Det skrällde lite när Varga slog ut Sebastian. Själv gillade jag Playtones bäst.

Inga kommentarer: