17 september 2010

Deprimerande

Har suttit och tittat igenom alla filmer från mina och Elviras lopp i år. Hoppades att jag skulle se att vi har gått framåt något och visst, det har vi på vissa områden. På andra har vi i det närmaste gått bakåt, typ kontaktfält. Det som är mest frustrerande att se är allt detta hoppande mot mig. Där verkar vi varken ha gått framåt eller bakåt utan står och stampar på samma punkt.

I början kände jag mig inte orolig över det för jag var säker på att det skulle försvinna bara vi blev ett team och hon visste lite mer om vad vi skulle uträtta. Nu vet jag inte längre vad jag ska tro. Jag vet faktiskt inte hur jag ska bära mig åt för att få bort det. Några ideer, någon?

1 kommentar:

Anonym sa...

Maria, ni har gått framåt, en massa. Så sluta upp och dumma dig nu. Att Elvira börjat slarva med kontaktafältet är ju positivt då det visar att hon har mer driv och självförtroende. Hon är ju dessutom en pudel och pudlar ska hoppa.
Var snäll mot dig själv!!