18 augusti 2010

Ingen mjukstart

Nej, någon mjukstart på jobbet blev det inte. Gårdagen ägnades åt förberedelser inför några av utbildningarna jag ska hålla framöver och idag var jag i Nacka för det första utbildningstillfället. Imorgon blir det mera förberedelser och på fredag åker jag till Nacka igen. På lördag är det tävling i Nässjö och på söndag i Stockholmstrakten. Sedan ska jag jobba i Nykvarn på tisdag och i Klippan på torsdag och fredag. Många mil i bil blir det och inte en enda sovmorgon.

Ikväll har vi byggt bana för imorgon är det dags för sista tillfället av agilitycupen Kanalettan. Vi kör alltid den tävlingen de tre första torsdagarna i augusti och det känns lite sorgligt för man märker verkligen hur snabbt det blir mörkare om kvällarna. Sommaren lider mot sitt slut och det är inte roligt. Jag vill ha mera sommar och flera ljusa, varma kvällar.

Inga kommentarer: