15 juni 2010

Simning och nya kläder

Började dagen med att åka till Norsholm för att simma med Theo. Marie som jobbar där kände igenom honom och tyckte att han kändes bättre än sist. Ultraljudsbehandlingen verkar fungera bra på honom så hon tyckte absolut att vi ska fortsätta med den. Simningen gick också bra även om Theo tycker det är dötrist.



Råkade hitta en t-shirt med en pudel på under lunchen och kunde naturligtvis inte låta bli att köpa den trots att den var av herrmodell:).




Äntligen hade också mina "hundbyxor" kommit till butiken Fri tid. När jag var där för 1,5 vecka sedan hade de inte min storlek hemma så de skulle beställa ett par. Jag hade tänkt mig ett par gröna med svarta inlägg men när jag kom dit visade det sig att de hade beställt fel så de var helsvarta. Hade ingen lust att vänta ännu en vecka så det fick bli dem ändå. Hade ju tänkt vara lite mera "färgglad" än vanligt, men ödet ville annorlunda.

Inga kommentarer: