16 juni 2010

Final Åtvidaberg



Har haft en skön ledig dag. Faktiskt inte slitit en massa utan njutit av tillvaron tillsammans med dottern. På kvällen var det sista delen av Åtvidabergscupen. Valde att tävla med enbart Elvira idag med Theo som sällskap. Ångrade senare att jag inte tagit med Stella för Elvira gick verkligen inte alls bra. Hade behövt Stella att muntra upp mig med:). Första loppet var en riktig katastrof. Första fem hindren var bra, men sedan var det bara kaos. Hon hoppade på mig mest hela tiden, t ex vid varje pinne i slalom. Inte kul alls. Hopploppet gick lite bättre men då var jag inte särskilt fokuserad så i det loppet kan jag inte skylla på någon annan än mig själv. Well, det är bara att bita ihop och gå vidare.

Någon som i alla fall gjorde ett bra lopp var Tilda, cocker spanieln som ligger i stolen och sover på bilden. Hon kan också konsten att koppla av när man är på en tävlingsplats:).

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det är bara att komma igen. Er tid kommer, Elvira kommer att bli så grymt bra bara när hon lär sig hantera situationen.
Min lilla pärla ser verkligen ut att sova gott i kvällssolen.
Lotta