17 maj 2010

Kurs igen

Idag var det kursdags igen. Det är alltid så stressigt att hinna hem från jobbet, äta, byta om och rasta hundar innan jag ska vara på Bruksa. Idag fick båda hundarna följa med. Det är inte jättekul för dem att sitta i bilen och vänta men det blir ju roligt efteråt när det blir träning. Theo körde lite lydnad/konster och fick springa någon agilityövning med pinnarna på backen. Elvira fick köra övningarna vi hade på kursen, bl a en dubbelbox och hon gick helt suveränt. Sedan stod Carina och jag och pratade hur länge som helst så det blev rätt sent innan jag kom hem. Imorgon är det en liten inofficiell tävling i Valdemarsvik som jag är sugen på att åka på, men jag vet inte om familjen blir så glad. Var ju borta hela söndagen, hela kvällen idag och så hela kvällen imorgon också i så fall. Då ligger jag nog inte på plus:).

Inga kommentarer: