17 april 2010

Mina favoriter



Vad fint det är med alla blommor som börjar dyka upp överallt. Här är mina vårfavoriter, Scilla. I skogen fanns det både blåsippor och vitsippor. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig. Jag och Elvira var ute på en gång-/löprunda tillsammans med min vän Camilla. Vi tog 5:an i Petersburg som visade sig vara 6 km när vi mätte upp sträckan i Tracker-programmet i Camillas telefon. I vilket fall som helst var det kanske inte det smartaste vi har gjort att börja med just det spåret som är hur jobbigt och backigt som helst. Jag hade dessutom ätit frukost ganska nära så det kändes som om den skulle komma upp igen när som helst. Alltså slitigt och jobbigt men nyttigt. Ska försöka komma igång med lite löpträning nu.

Några fina tulpaner börjar också visa sig där solen ligger på.


Inga kommentarer: