23 december 2009

Gillar julen - Firande nr 1

Ja, jag gillar den så mycket att vi firar den minst tre gånger. Idag var första gången. Lilljul tillsammans med Maria och Camilla med familjer. Det blev skinka, köttbullar, gröt och lite annat smått och gott. Sedan julklappshazard. Jag hade massor av paket ett tag men slutade med ett. Men ett bra ett. Ett som var speciellt till mig. Spännande va? Ni kan aldrig gissa vad det var. Nä. Och det tänker jag inte berätta heller:).

Okej då. Det var en TFX ugnsduk. Ett sorts bakplåtspapper man kan återanvända. Det är miljövänligt det! Och sedan har jag hört att klyftpotatisen blir fantastiskt perfekt och fastnar inte alls när man använder det här... Men jag kan säkert lyckas med det ändå. Får berätta senare om hur fantastikt bra den här produkten faktiskt är, när jag väl har testat den:).

Fick julklapp på jobbet idag också. Presentkort på Media Markt. Perfekt. Inga problem att hitta något där att handla. Funderar på att köpa en ny plattång för den gamla börjar bli rätt sliten men kanske dyker det upp något ännu mera intressant när jag väl är där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Köp ingen platttång utan en locktång istället!

God Jul önskar Tomten!