25 november 2009

Obtrack

Om jag hade väntat lite innan jag tjurade över att det inte blev någon träning på förmiddagen hade jag upptäckt att det snart skulle sluta regna och att det hade gått bra att träna lite senare. Jag hade till och med haft träningskompisar. Istället var jag på jobbet när Sandra och Catharina tränade:(. Men, men, vi får träna en annan dag. Sandra kom i alla fall förbi hemma hos mig efter träningen med ett Obtrack-täcke till Theo. Hennes syster hade ett som hon ville sälja. Det passade perfekt och priset var mer än rimligt så jag slog till. Behövde han verkligen ett nytt täcke? Antagligen inte, men endast det bästa är gott nog, eller hur?. Nu har han Obtrack, Back on track och ett gäng andra täcken för alla tänkbara tillfällen:):). Elvira däremot, hon har nog bara tre-fyra stycken så där har vi lite att jobba på...

Inte har jag varit och tittat på Stellas valpar idag heller. Det kom saker emellan så vi fick skjuta på det några dagar. Eventuellt blir det på fredag. Roade mig med att raka hundarnas näsor och tassar istället. Fast på Theo blev det bara baktassarna. Orkade inte mera. Det är så jobbigt att kriga med honom.

Inga kommentarer: