13 juni 2009

Såld bil

Jag kom ju på att jag glömt att tala om att Volvon blev såld:). Inget att förvånas över i och för sig. Volvo kombisar brukar inte vara särskilt svårsålda. Det var en person här i Söderköping som köpte den så det kommer kännas lite konstigt att se den åka omkring med en annan förare. Nu till nästa "problem". Att hitta en annan bil. Var i Linköping och tittade lite idag. Vi har nog bestämt oss för att det ska bli en Peugeot 307 SW. Ska bara hitta en i lämplig årsmodell, bra skick, snygg färg, som inte har gått för långt och som dessutom inte kostar alltför mycket;).

Var på bruksa en sväng idag. Tränade rundbana med Elvira och hade med platta tunneln. Den har vi inte tränat särskilt mycket på men hon tog den utan att tveka. Min duktiga tjej. I övrigt blev det mycket spring och lek. Hade med mig en leksak som jag köpte på utställningen förra helgen. Både Theo och Elvira ville väldigt gärna ha den så de sprang som tokar. Älskar att se dem så fartiga och glada.

Inga kommentarer: