26 mars 2009

Hur svårt kan det vara

Har lämnat in min telefon på lagning och kände att det skulle vara tråkigt att inte kunna skicka upp bilder till bloggen via telefonen på hela 10 dagar:). Bestämde mig för att försöka fixa så att det funkar från min gamla telefon som jag använder sålänge. Trodde väl inte att det skulle vara särskilt krångligt, bara att ändra någon adress i telefonen men icke!!

Jag gick själv igenom varenda inställning i telefonen men kunde inte hitta något. På lunchen frågade jag runt i alla mobiltelefonaffärer om det var någon som visste hur man gjorde, men neej, ingen kunde hjälpa mig. Till slut fick jag telefonnumret till Sony Ericssons tekniska support och där berättade de att man var tvungen att skapa en ny blogg via den här telefonen och när man sedan loggade in på den nya bloggen kunde man välja att peka mot min vanliga blogg istället. Jisses så mycket tid det gick åt till detta, men nu funkar det:).



Inga kommentarer: