18 februari 2009

Trodde jag...

Eftersom det är sportlov och min lediga dag trodde jag att jag skulle ägna dagen åt några roliga aktiviteter med mina barn (i alla fall dottern). Så blev det inte alls. Dottern skulle med en kompis in till stan och sedan på bio. Sonen skulle också iväg till en kompis och de skulle, hör och häpna, åka skridskor. Ja, det är inte ofta det är några uteaktiviteter för killar i 16-17-årsåldern. Mest datorn faktiskt. Men det var ju glädjande att de skulle hitta på något annat. I vilket fall som helst blev det bara hundarna och jag kvar efter att jag hade agerat taxi åt barnen. Skogspromenad och bad av Theo hann jag med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan,,vilka fina pudlar du har ...
Jag har också 2st..Visst är de helt underbara !...
Bästa som finns..

Anonym sa...

Hej Maria, va' kul att det går så bra med Elvira. Visst är de för härliga Dandy-Lion's pudlarna!!! Tränar lilla Esther inför Lydn kl I, men tänkte även börja med agilityträning. Vi får se om jag kommer med på nybörjarkursen. Ja, visst är hon söt lilla Helga, en liten men bestämd dam...ler... Lycka till med träning och tävling - vi håller alla tummar och tassar. // Ha det bra! Maggan och pudeltjejerna www.thepoodlegirls.snabber.se