11 januari 2009

Ridhusträning


Äntligen var det dags för lite agilityträning. Meningen var att jag skulle köra med Stella i första hand eftersom vi ska tävla i Linköping den 24 januari och inte har tränat på Gud vet hur länge. Stella och Sofia var tyvärr i Småland så det blev inget av med det.

Det gick bra ändå för då blev det mera tid för Theo och Elvira. Theo fick köra några kombinationer och Elvira fick träna balansen, hopphinder, tunnel, däck och slalom. Det gick jättebra med båda två. För Elviras del blev det även lite träning på att bara vara i ridhus med skällande hundar och att sitta i bur. Hon passade även på att leka lite med Annettes Ocki. Det var nog roligast av allt tyckte hon.

Var sedan på stan och handlade kläder till min och kompisens 40-årsfest. Skulle sedan på Cabaret på teatern men när vi kom dit visade det sig att det var inställt pga sjukdom. Det kändes verkligen snöpligt. Vi fick dock boka om biljetterna till ett annat tillfälle istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag vill bara tacka dig såååå mycket för att du är så vänlig och hämtar Evelin lite här och där så hon kan åka med! Det är så ovärderligt för både mig, Viska och Evelin!! Kommer du till Åtivdaberg på lördag? Tack Maria. //Ingela & Viska (och säkert Evelin)

Maria sa...

Jag ska troligtvis till Åtvidaberg, men jag har inte bestämt mig riktigt ännu.