22 juni 2026

Degerfors

Ella och jag gjorde en sådan där lite galen agilitytripp igår. Vi hade fått efteranmäla till två lopp i agilityklass 2 i Degerfors. Totalt fem timmar i bil (tur och retur) för att springa 2*40 sekunder ungefär 😅 Första loppet gick fint, vi nollade och vann 🎉💕 Därmed var resan helt och hållet värd mödan 👌. Andra loppet nollade vi också men det var i långsammaste laget så det räckt inte till vinst och då blev det ingen pinne 😊 Men det var inte viktigt för i och med pinnen i det första loppet är vi nu helt klara i klass 2 (om vi vill) 😃. AgD1, AgHD1, AgD2, AgHD2 Zhinzimbas Golden Surprice Candy, bästa lilltjejen🤩💕

Uploaded Image

Inga kommentarer: