27 maj 2022

Laget före jaget

Jag såg fram emot en fin rolig dag tillsammans med mina bästa lagkompisar. Alla fyra skulle vara med och Winna skulle äntligen få springa tävling igen. Men väderprognosen visade regn... Och tyvärr var prognosen korrekt den här gången.

Så vidare fint blev det alltså inte, men lite regn har väl aldrig stoppat oss och gjorde det inte den här gången heller. Fyra lopp att springa och alltså möjlighet till fyra SM-pinnar. Och ta mig tusan om vi inte lyckades få med oss två. Winna, min kämpe, nollade alla fyra loppen. Stabil som få men knappast blixtsnabb. Det kändes lite jobbigt att utsätta henne för det blöta underlaget och efter fjärde loppet såg hon aningens sliten ut. Men också väldigt lycklig att få vara den utvalda. Och lika lycklig var jag. Vi två tillsammans - en "perfect match"❤️.

Inga kommentarer: