6 februari 2022

Tro det eller ej

Det händer inte jättemycket under veckorna förutom jobb, ledig onsdag med agilityträning, och så jobb igen. Inte på helgerna heller för den delen så det finns inte mycket att skriva om. Som vanligt när det är helg har jag varit i skogen med hundarna. Annika och jag var i Svärtinge. Vädret har varit alldeles väldigt skönt. Lite känsla av vår. Idag var dottern här och åt mat. Hon hade med sig Lindahls-semlor och det var makalöst gott.

Men så till det mera ovanliga. Jag har varit ute och sprungit (eller snarare gått/sprungit/gått). Haha, inte jättespännande, jag vet, men jag är ändå väldigt nöjd med mig själv. Jag har varit lite sugen på att testa ganska länge nu, eftersom astman är så mycket bättre, men det har ändå inte blivit av. Men så idag tog jag tag i det. Och ta mig tusan, det kändes riktigt bra. Alltså det var förstås jättejobbigt MEN jag kunde andas. Jag behövde inte ens ta någon Bricanyl. Så fantastiskt skönt. Jag kanske till och med kommer göra det igen. Det vore kanon om jag kunde komma igång så sakteliga. Men jag lovar ingenting jag inte kan hålla :)

Inga kommentarer: