28 februari 2021

Lördagsmys

Fick med hela familjen på en härlig lördagspromenad vid Djuröns naturreservat.

Skulle ta upp mobilen och fota lite och märkte då att jag inte hade den med mig. Hoppades att jag hade glömt den i bilen men misstänkte att den hade legat i knät när jag klev ur bilen och att den hade landat på marken utan att jag märkte något.

Lånade sambons mobil så det ändå blev några foton.

På vägen tillbaka när vi närmade oss bilen mötte vi ett sällskap som undrade om någon av oss hade tappat en mobiltelefon. Ja, det var ju jag då. De hade lagt den på vindrutan på bilen och där var den kvar när vi kom. Tack och lov för i mobilfodralet hade jag även mitt betalkort. Underbart att det finns ärliga människor!!

Vi åkte en sväng till landet också. Lyckliga hundar :).

Inga kommentarer: