24 januari 2021

Helgen gick fort

Det kändes som fullt upp den här helgen. På lördagen var jag och sambon med hundarna en tur vid Klarsjön. Sedan baka och laga mat tills barnen kom för att fira sin far.

På söndagen byttes det vanliga promenadgänget med sheltiesar och bc mot pumisar. Yoshi ville rejsa med MrB som inte riktigt förstod varför han blev utskälld hela tiden. Yoshi bara "-men spring då!!", MrB "-inte när du skriker åt mig hela tiden" 😂.

Sedan en tur till Ingelsta för att byta en födelsedagspresent som inte riktigt passade. Vidare till mamma för att sätta upp ett par lampor. Dottern behövde också lite hjälp och min farmor fick ett kort besök. Det är mycket som ska hinnas med och alldeles för lite tid tillgänglig. Jag saknar livet som lyxhustru 😊. Om inte annat saknar jag mina onsdagar 😭.

Inga kommentarer: