15 januari 2021

En vecka på nya jobbet

Jag känner mig lite extra fredagstrött efter en veckas arbete på nya jobbet. Hur verkar det då, är en fråga som dyker upp titt som tätt 😃. Jodå, det verkar bra även om det är både jobbigt och ganska tråkigt att vara ny på jobbet. Efter att tidigare mestadels ha känt mig trygg i min roll är jag nu så fruktansvärt okunnig 😂😂. Men det är ju också det som är tjusningen med att göra något nytt, att få chansen att prova på och lära mig nya saker.

Det är en skön stämning bland arbetskamraterna och jag känner mig välkommen. Efter att ha jobbat hemifrån så länge känns det konstigt att vara på plats på kontoret varje dag och träffa kollegor 😊. Jag ser fram emot att kunna jobba hemifrån i alla fall någon dag i veckan mest för att jag saknar att få umgås med hundarna men också för att slippa restiden.

Inga kommentarer: