14 december 2020

Påskrivet

Nu är anställningsavtalet påskrivet och inskickat. Där står det att jag den 11 januari 2021 börjar min tjänst som IT-konsult på företaget Rationell IT. Spännande 😃.

Jag har också sagt upp mig som lärarvikarie. Jag är kvar tills terminen slutar den 22 december. Det känns lite tråkigt. Jag hade gärna velat vara kvar lite längre. Det har verkligen varit både roligt och lärorikt. Men jag känner inte riktigt för dubbelarbete 😃

Jag fick idag svar från ett annat ställe där jag har varit på intervju att jag och en till hade gått vidare och att de nu ville ringa på referenser. Jag skrev och tackade och meddelade att jag fått annat jobb och därmed tog tillbaka min ansökan. Det var lite synd att de var aningens för sent ute men nu ser jag fram emot den 11 januari.

Inga kommentarer: