5 oktober 2020

Maximerad agilitycamp

Den här helgen (från i fredags kl 18) har jag och Yoshi spenderat på "Maximerad agilitycamp" med Heidi Penttilä, Linda Enberg och Eva-Marie Wergård i LarsA-hallen. Utöver sjävla agilityträningen har kursen innehållet fysträning och mental träning för oss människor. Kursen har varit en riktig agilityboost, vilket kändes väldigt välbehövligt.

Vi har tränat på att belöna på linjen, att bakombyta, att bryta linjen för att ta andra tunnelingången, mjuka och hårda svängar ut ur tunnlar och hur viktigt vårt mindset är vid både träning och tävling. Absolut roligast tycker jag att själva banträningen har varit och avslutet med "lagtävling" á la European open var pricken över i. Yoshi höll ihop mycket bättre än jag trodde och han kan mer än jag anar :). Vilken lycka att få ha så roligt tillsammans❤️.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt när det kommer roliga saker mitt ibland det, som känns trist. Ni är duktiga.