26 april 2020

Ännu en helg

Tiden går fort. Särskilt när man har roligt. Den här helgen har vi sprungit på den tredje Corona-banan- Quarantine. När jag såg den och läste domarens handlingsval kände jag att det här finns inte på kartan att någon av mina hundar ska klara. Men jäklar vilken häftig känsla det är när hunden/hundarna lyckas med saker man tror är omöjliga. Jag älskar utmaningen att springa domarens val för det innebär utveckling av våra kunskaper. Jag är så otroligt tacksam för dem som har anordnat den här tävlingen/utmaningen. Magiskt.

Arya åkte in i duschen på kvällen. Hon har känts lite ofräsch när man klappar på henne. Nu är hon len, fin och blank. Dessutom luktar hon gott ❤️. Borde göra detsamma med de andra två 💕.

Sambon har jobbbat duktigt hela helgen så nu har vi golv att gå på i köket (spånskivor). Skönt 😃

Inga kommentarer: