20 juli 2019

Fredag

Fredag och dags för ett nytt veterinärbesök för Yoshis del. Ögat ser fortsatt fint ut men är ännu lite grumligt. Han ska fortsätta behandlingen en vecka till men behöver inte fler återbesök.

På tal om ögon så gjorde jag något som jag har funderat över länge men aldrig kommit mig för, nämligen fransförlängning. Inga gigantiska utan bara så det ska se ut som om jag faktiskt har några fransar. Vi får se om de sitter kvar och om jag gillar att ha dem. Då kanske jag fortsätter.

Dottern var ledig så vi åkte till Linköping för att gå på IKEA. Då prio ett var att titta på golv började vi på Bauhaus för att ha något att jämföra med. Väl på IKEA tittade vi på soffor, garderobsinredning, gardinstänger och allt möjligt. Tog massor av tid. När vi åkte därifrån kom vi på att vi hade glömt att titta på golv. Haha, så sjukt irriterande. Ännu mer irriterande var att klockan var så mycket att de stängde så vi kunde inte åka tillbaka. Vad ska man säga?? Tre personer och ingen kom ihåg det viktigaste :).

För sonens del är han fortfarande den enda som har budat. Han har inte hört ett ljud från mäklaren vilket jag tycker är ganska slött. Det är ju ändå fredag så han kunde väl höra av sig och tala om läget. Kanske är det någon som väntar på besked från banken och då lär ju inget hända i helgen, men det kunde ju vara trevligt att veta. Men, men, bara vänta och se.

Inga kommentarer: