13 april 2019

Träning

Det var länge sedan jag träffade Pia och ännu längre sedan jag sprang agility med AjAj. Idag blev det äntligen av. Först uppvärmning i skogen. Gissa om Yoshi var nöjd som äntligen fick springa med bc-grabbarna.

Vi byggde en bana, herregud vad jobbigt det är att springa bana utomhus jämfört med inomhus. Helt galet så dålig ork jag har.

Arya var duktig. Hoppade inte balansen trots att det var mitt i en bana!! Winna sprang en hel bana för första gången sedan operationen, fast med flertalet bommar på backen. Yoshi tränade lite smått och gott. AjAj och jag var osynkade, men kul att köra tillsammans. Efter all träning var jag trött. Och extra jobbigt är det att jag har sjukt ont i ryggen nu igen. Alltså jag hade det redan innan träningen. Till och med såpass att jag har tagit smärtstillande. Bara att köra hårt med stretchen nu och boka en tid hos massören. Blir så irriterad på mig själv när jag inte sköter stretchandet när jag inte har ont. Om jag gjorde det skulle jag säkert inte få de här riktigt onda topparna.

Annika var också med i skogen och på träningen. Hon har haft en tuff vecka då hon blev tvungen att låta Milla somna in i onsdags. Fina Milla ❤️.

Inga kommentarer: