28 april 2019

Aryas tur i Tranås

Igår klass 3 med Winna och AjAj. Idag klass 2 med Arya. I Tranås. Arya skulle springa två hopplopp. Första banan gillade jag mest. Den var lite trixigare. Arya var superduktig. Jag jobbade inte färdigt i ett runt så det blev en vägran när hon följde med mig istället för att hoppa. Andra loppet var jag lite sen i en sekvens så även där en vägran men resten av båda loppen är jag jättenöjd med. Det är så roligt att springa med henne när vi jobbar tillsammans och hon smidig och följsam istället för klistrig och förbannad 😃. Då blir jag så oändligt glad ❤️.

När vi kom hem var sambon på match och sonen skulle på bio så då blev det en tur till klubben så även Yoshi och Winna fick ha lite kul. Det var ju inte så spännande för dem på tävlingen. Mycket bilsittande. Yoshis första tävlingsnärvaro. Han fick mingla runt lite och se hur det går till. Han blev inte åksjuk på resan vilket var väldigt skönt. Han har inte varit det nu på ett tag men då har det mest bara varit korta resor. Kanske har det gått över. Håller tummarna för det.

Inga kommentarer: