2 april 2019

Alltså 50 år

Så har även jag passerat den där gamlinggränsen 😱. 50 år som jag måste säga, har varit väldigt bra år. Jag är lyckligt lottad, är så tacksam över det liv jag lever tillsammans med mina barn, min sambo, mina hundar, min familj, mina vänner. Jag hoppas på många fler fina år.

Blev firad av sambon imorse 💕. Åt födelsedagslunch med min mor. Fick en present av henne som gjorde mig rörd till tårar. En pudelberlock som hon har haft i ett armband och som jag har önskat mig länge, länge. Nu hänger den runt min hals och jag känner mig så glad ❤️.

Hann med en tur vid Klarsjön med hundarna.

Sedan kom bästa vännerna och rövade bort mig med bindel för ögonen. Efter en kringelikrokig väg hamnade vi på Bruksa och jag fick hålla "kurs" för Jill och en annan lånad liten hund, båda i flexikoppel 😂😂. Gulliga vänner ❤️. Sedan åkte vi hem och åt tacopaj och semletårta 😜. På lördag är stora firardagen.

Inga kommentarer: