16 mars 2019

Tävlat i LarsA

Arya var anmäld till tävling idag. Hemma i LarsA-hallen. 2 * agilityklass 1. Tanken var att hon skulle springa med F men nu när jag ändå var hemma blev det jag som fick äran. Första loppet var katastrof. Hoppad balans och hoppat A. Jag tog om A men inte hjälpte det. Jag tog om balansen och det gick skapligt. Sedan gick vi av banan.

Innan andra loppet hade vi varit på klubben och sprungit balansen där ett antal gånger och där gick det så fint, så fint. Andra loppet gick mycket bättre. Tyvärr en vägran men hör och häpna, hon tog balansen utan fel!. Yey, vilken lycka 😃.

Blev en tur i skogen också. Yoshi glad som fick leka med Lizzie. Jag blev ledsen för skogen har blivit skövlad. Jag som var så glad att hitta svamp i höstas. Nu får jag leta på annat håll.

Inga kommentarer: