24 februari 2019

Kung AjAj i Kinnared

Anna och jag åkte till Kinnared för att tävla tre agilityklasser. Winna kunde såklart inte starta men jag var anmäld med AjAj också och jag tänkte att det var toppen att få chans att träna balansen tre gånger på tävling.

Första loppet var lite svajigt men nollat och räckte till en femteplats. I andra loppet fick vi en femma på balansen, men jag trodde han var på och domaren visade tecken ganska sent så jag, min dumma jäkel, tog ju inte om. Blev en sjundeplats. Sista loppet var enklaste loppet. Det gick fint och nollat och gav en andraplats. 3/3 SM-pinnar blev det. Grymt bra 😃.

Men allra roligast var att Anna efter en galen kämpainsats nollade sista loppet och tog en pinne. Äntligen kanske det släpper för dem. Bara en pinne kvar till SM för dem nu ❤️

Inga kommentarer: