8 januari 2019

Kursdags

I förmiddags var det återigen dags för agilitykurs för Maria Alexandersson. Jag hade funderat på om det skulle gå att springa med Arya eller hur jag annars skulle göra. Som tur var hann Arya bli friskförklarad och kunde vara med på kursen. Dock kände jag att hon kunde få ta det lite lugnt så jag delade tiden mellan henne och Winna. De var jätteduktiga båda två och det var jättekul. På eftermiddagspasset var en av deltagarna sjuk så jag köpte en stund av det passet och sprang med Zoe. Hon och jag ska tävla på söndag och nu var det ett tag sedan vi tränade tillsammans så det kändes som ett bra tillfälle att köra ihop oss lite. Det blev alltså många roliga timmar i hallen som avslutades med en skogsprommis. Efter det kände jag mig rätt nöjd (läs "helt slut") kan jag säga.

Inga kommentarer: